Havadis | Manisa | Manisalı genç judocular Hatay’dan madalyalarla döndü

Manisalı genç judocular Hatay’dan madalyalarla döndü

Hatay’daki Türkiye Judo Şampiyonası'nda Manisalı sporcular iki altın madalya kazandı. Genç judocular toplamda beş dereceyle şehre döndü.

Hatay’daki Türkiye Judo Şampiyonası'nda Manisalı sporcular iki altın madalya kazandı. Genç judocular toplamda beş dereceyle şehre döndü.

Manisalı genç judocular Hatay’dan madalyalarla döndü
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa’nın genç sporcuları, Türkiye’nin dört bir yanından gelen rakipleriyle Hatay’da kozlarını paylaştı. Yeşilay 2026 Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda mindere çıkan Manisalı judocular, gösterdikleri performansla madalyaları topladı.

Altın madalya kazananlar

Zeynep Meşe 48 kiloda, Hira Kılkış ise +70 kiloda tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu. Bu sonuçlarla genç sporcular, kendi sıkletlerinde zirveye yerleşerek Manisa’ya büyük gurur yaşattı.

Diğer dereceler ve gelecek

Şampiyonada Göksu Delibay 57 kiloda Türkiye üçüncüsü oldu. Esmasu Dündar 70 kiloda beşinci, Efe Koçak ise 66 kiloda yedinci sırada yer aldı. Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, genç yetenekleri ve onları hazırlayan antrenörleri tebrik etti. Bu başarı, Manisa’nın judo altyapısındaki potansiyeli bir kez daha kanıtladı. Genç sporcuların uluslararası arenada Türkiye’yi temsil edip edemeyeceği ise merak konusu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız