Havadis | Manisa | Manisalı genç raketler Sırbistan’da kürsüye çıktı

Manisalı genç raketler Sırbistan’da kürsüye çıktı

Sırbistan’daki turnuvaya katılan Manisalı badmintoncular, kazandıkları madalyalarla döndü. Şehirde spor altyapısının başarısı bir kez daha kanıtlandı.

Sırbistan’daki turnuvaya katılan Manisalı badmintoncular, kazandıkları madalyalarla döndü. Şehirde spor altyapısının başarısı bir kez daha kanıtlandı.

Manisalı genç raketler Sırbistan’da kürsüye çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa’nın genç yetenekleri, uluslararası arenada Türkiye’yi başarıyla temsil etti. Sırbistan’da düzenlenen Youth Open International 2026 Badminton Turnuvası’nda 22 ülkeden gelen sporcularla yarışan Manisalı ekip, eve madalyalarla dönerek önemli bir başarıya imza attı.

Genç sporcuların madalya hasadı

U11 yaş altı çift kızlar kategorisinde Simay Koca ve Defne Demir gümüş madalyayı boyunlarına taktı. Aynı turnuvada Defne Demir tek kızlarda bronz madalya kazandı. U13 yaş altı kategorisinde ise Ezmira Akgünlü tek kızlarda, Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan çift kızlarda bronz madalyaya uzandı.

Manisa’da sporun yükselişi

Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, başarının tesadüf olmadığını belirtti. Öztürk, badminton branşında şehirde yürütülen sistemli çalışmaların uluslararası arenada karşılık bulmasının gurur verici olduğunu söyledi. Sporcuların hem ailelerini hem de antrenörlerini tebrik eden Öztürk, bu gençlerin gelecekte daha büyük başarılara imza atacağına inandığını ifade etti. Şimdi gözler, bu genç raketlerin bir sonraki uluslararası turnuvadaki performansına çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız