Manisa’nın Salihli ilçesinde polis ekipleri gece saatlerinde yaptığı rutin kontrollerde gürültü kirliliğine geçit vermedi. Askeriye Caddesi üzerinde durdurulan bir motosiklet, hem çevreyi rahatsız etmesi hem de sürücüsünün yetersiz ehliyetle trafiğe çıkması nedeniyle ağır bir yaptırımla karşılaştı.
Ceza miktarı neden bu kadar yüksek
Polis ekipleri sadece abartı egzoz için işlem yapmadı. Sürücünün ehliyetinin kullandığı motosiklet sınıfını karşılamaması ceza miktarını katladı. Toplamda 27 bin 629 TL ceza kesilen sürücünün aracı, trafiği tehlikeye attığı ve gürültü kirliliği yarattığı gerekçesiyle 1 ay boyunca otoparka çekildi.
Sürücüleri ne bekliyor
Bu denetimler Manisa genelinde artarak devam ediyor. Eğer sen de motosikletinde modifiye yaptıysan veya ehliyet sınıfına uygun olmayan bir araç kullanıyorsan, benzer bir ceza ile karşılaşman işten bile değil. Trafik ekipleri huzuru bozan ve kuralları hiçe sayan sürücülere karşı sıfır toleransla çalışıyor.