Havadis | Manisa | Manisa’nın dağlarından gelen doğal lezzet mutfaklara girdi

Manisa’nın dağlarından gelen doğal lezzet mutfaklara girdi

Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi’nde üretilen organik çilekler yoğun ilgi görüyor. Kimyasal madde içermeyen bu ürünler doğrudan sofralara ulaşıyor.

Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi’nde üretilen organik çilekler yoğun ilgi görüyor. Kimyasal madde içermeyen bu ürünler doğrudan sofralara ulaşıyor.

Manisa’nın dağlarından gelen doğal lezzet mutfaklara girdi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa’nın Salihli ilçesindeki Gökeyüp Mahallesi, doğal yöntemlerle yetiştirdiği çileklerle adından söz ettiriyor. Bölgedeki üreticiler, tarım ilacı veya kimyasal gübre kullanmadan üretim yaparak hem sağlığı hem de doğal lezzeti ön planda tutuyor.

Organik tarım sertifikasıyla büyüyor

Gökeyüp çilekleri, resmi organik tarım sertifikasına sahip. Üreticiler her aşamayı denetim altında tutuyor ve ürünlerin doğal yapısını bozmadan yetiştiriyor. Kimyasaldan uzak bu süreç, özellikle çocuklarına güvenli gıda yedirmek isteyen ailelerin dikkatini çekiyor.

Sofralara ulaşan doğal süreç

Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, çileklerin günlük olarak hasat edildiğini belirtiyor. Toplanan ürünler aracıları azaltarak doğrudan üreticiden tüketiciye ulaşıyor. Bu yöntem hem yerel üreticinin kazanmasını sağlıyor hem de tüketicinin taze ve aroması yüksek çileğe ulaşmasına imkan tanıyor. Önümüzdeki günlerde bu doğal üretim modelinin bölgedeki diğer mahallelere de örnek olup olmayacağı merak ediliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız