Havadis | Manisa | Manisa’nın nikah memuru 41 bin çifti evlendirdikten sonra emekli oldu

Manisa’nın nikah memuru 41 bin çifti evlendirdikten sonra emekli oldu

Şehzadeler Belediyesi nikah memuru Nurettin Başkurt, 42 yıllık çalışma hayatını noktaladı. Başkurt kariyeri boyunca 41 bin imzaya öncülük etti.

Şehzadeler Belediyesi nikah memuru Nurettin Başkurt, 42 yıllık çalışma hayatını noktaladı. Başkurt kariyeri boyunca 41 bin imzaya öncülük etti.

Manisa’nın nikah memuru 41 bin çifti evlendirdikten sonra emekli oldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa’da nikah masasına oturan binlerce çiftin "evet" cevabını duyan ilk kişi o oldu. Şehzadeler Belediyesi’nde görev yapan Nurettin Başkurt, 42 yıllık kamu hizmetini geride bırakarak emeklilik hayatına adım attı.

Bir dönemin sonu geldi

Nurettin Başkurt, meslek hayatına 42 yıl önce Manisa Belediyesi’nde başladı. 30 yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde ter döktükten sonra, son 28 yılını tamamen nikah memuru olarak geçirdi. Yıllar içerisinde 41 bin çifte mutluluk dileklerini ileten Başkurt, güler yüzüyle Manisa halkının hafızasında yer edindi.

İmzalarla dolu bir ömür

Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Başkurt’a hizmetleri için teşekkür plaketi verdi. Başkan Şimşek, nikahın sadece bir imza olmadığını, iki hayatın birleştiği özel bir an olduğunu vurguladı. Başkurt, görevini ilk günkü heyecanıyla noktalarken, geride binlerce mutlu yuvanın kuruluş hikayesini bıraktı. Bundan sonraki süreçte ise emekliliğin keyfini sürecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız