Manisa’da nikah masasına oturan binlerce çiftin "evet" cevabını duyan ilk kişi o oldu. Şehzadeler Belediyesi’nde görev yapan Nurettin Başkurt, 42 yıllık kamu hizmetini geride bırakarak emeklilik hayatına adım attı.
Bir dönemin sonu geldi
Nurettin Başkurt, meslek hayatına 42 yıl önce Manisa Belediyesi’nde başladı. 30 yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde ter döktükten sonra, son 28 yılını tamamen nikah memuru olarak geçirdi. Yıllar içerisinde 41 bin çifte mutluluk dileklerini ileten Başkurt, güler yüzüyle Manisa halkının hafızasında yer edindi.
İmzalarla dolu bir ömür
Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Başkurt’a hizmetleri için teşekkür plaketi verdi. Başkan Şimşek, nikahın sadece bir imza olmadığını, iki hayatın birleştiği özel bir an olduğunu vurguladı. Başkurt, görevini ilk günkü heyecanıyla noktalarken, geride binlerce mutlu yuvanın kuruluş hikayesini bıraktı. Bundan sonraki süreçte ise emekliliğin keyfini sürecek.