Salihli Anadolu Lisesi, okul bahçesinde düzenlediği törenle 17. dönem mezunlarını hayata uğurladı. 2005 yılından bu yana eğitim veren okul, bu yıl 102 öğrencisini mezun etmenin sevincini yaşadı. Velilerin de yoğun katılım gösterdiği etkinlikte, eğitim sürecini başarıyla tamamlayan gençler keplerini havaya fırlatarak mezuniyetin tadını çıkardı.
MEZUNİYET TÖRENİNDE DUYGUSAL ANLAR
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törende, Okul Müdür Vekili Fahrettin Hacıoğulları bir konuşma yaptı. Hacıoğulları, gençlere bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar dilerken öğrencileri ülkeye umut olmaya çağırdı. Tören kapsamında bayrak ve flama devir teslimi gerçekleştirildi. Okul birincisi İremsu Tavuz, ikincisi Damla Kostak ve üçüncüsü Rüya Maltepe başarılarından dolayı ödüllendirildi.
GENÇLERİN YENİ BAŞLANGICI
Okul birincisi İremsu Tavuz, geleneksel mezuniyet kütüğüne ismini çakarak bu özel günü ölümsüzleştirdi. Sınıf öğretmenleri öğrencilere belgelerini takdim ederken, törenin sonunda tüm öğrenciler keplerini coşkuyla havaya fırlattı. Aileleri ve arkadaşlarıyla unutulmaz anlar yaşayan öğrenciler, lise hayatını geride bırakıp yeni hedeflere doğru yola çıktı.