Havadis | Manisa | Salihli Belediyesi önünde dehşet saçan şüpheli cezaevine gönderildi

Salihli Belediyesi önünde dehşet saçan şüpheli cezaevine gönderildi

Manisa'da belediye binası önünde köpeğe ve personele saldıran şahıs tutuklandı. Mahkeme, saldırganı basit yaralama suçundan cezaevine yolladı.

Manisa'da belediye binası önünde köpeğe ve personele saldıran şahıs tutuklandı. Mahkeme, saldırganı basit yaralama suçundan cezaevine yolladı.

Salihli Belediyesi önünde dehşet saçan şüpheli cezaevine gönderildi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa Salihli'de herkesin gözü önünde yaşanan saldırı olayı, belediye binasının önünde huzuru bozdu. K.T. isimli şahıs, belediyenin sahiplendiği Gece isimli köpeğe ve görevli güvenlik personeline tekme atarak fiziksel şiddet uyguladı.

Saldırı nasıl gelişti

21 Haziran sabahı yaşanan olayda, K.T. isimli şahıs önce binanın önünde duran köpeğe saldırdı. Ardından duruma müdahale etmek isteyen güvenlik görevlilerini hedef aldı. Görevliler arbede sırasında şahsı etkisiz hale getirerek durumu polise bildirdi.

Bundan sonra ne olacak

Belediye avukatları şahıs hakkında hemen şikayetçi oldu. Emniyetteki işlemlerinin ardından mahkemeye çıkarılan K.T., basit yaralama suçlamasıyla tutuklandı. Bu olay, kamusal alanlarda görev yapan personelin ve sahiplenilen hayvanların güvenliği konusundaki tartışmaları yeniden gündeme getirdi. Yetkililerin önümüzdeki günlerde güvenlik tedbirlerini artırıp artırmayacağını hep birlikte göreceğiz.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız