Manisa Salihli'de herkesin gözü önünde yaşanan saldırı olayı, belediye binasının önünde huzuru bozdu. K.T. isimli şahıs, belediyenin sahiplendiği Gece isimli köpeğe ve görevli güvenlik personeline tekme atarak fiziksel şiddet uyguladı.
Saldırı nasıl gelişti
21 Haziran sabahı yaşanan olayda, K.T. isimli şahıs önce binanın önünde duran köpeğe saldırdı. Ardından duruma müdahale etmek isteyen güvenlik görevlilerini hedef aldı. Görevliler arbede sırasında şahsı etkisiz hale getirerek durumu polise bildirdi.
Bundan sonra ne olacak
Belediye avukatları şahıs hakkında hemen şikayetçi oldu. Emniyetteki işlemlerinin ardından mahkemeye çıkarılan K.T., basit yaralama suçlamasıyla tutuklandı. Bu olay, kamusal alanlarda görev yapan personelin ve sahiplenilen hayvanların güvenliği konusundaki tartışmaları yeniden gündeme getirdi. Yetkililerin önümüzdeki günlerde güvenlik tedbirlerini artırıp artırmayacağını hep birlikte göreceğiz.