Havadis | Manisa | Sarıgöl ilçesinde Muharrem ayı bereket sofraları kuruldu

Sarıgöl ilçesinde Muharrem ayı bereket sofraları kuruldu

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde vatandaşlar aşure kazanlarını kaynattı. Geleneksel dayanışma sofraları ilçede birlik mesajlarıyla kuruluyor.

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde vatandaşlar aşure kazanlarını kaynattı. Geleneksel dayanışma sofraları ilçede birlik mesajlarıyla kuruluyor.

Sarıgöl ilçesinde Muharrem ayı bereket sofraları kuruldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayının gelmesiyle birlikte Sarıgöl sokaklarında aşure kokuları yükselmeye başladı. İlçedeki hayırseverler ve aileler, geleneksel dayanışmayı yaşatmak adına hazırladıkları aşureleri komşularıyla ve esnafla paylaşıyor.

Bereket sofraları kuruluyor

İlçe halkı, Kerbela hüznünü paylaşıp Aşure Günü'nün bereketini sofralara taşıyor. Hazırlanan aşureler sadece bir tatlı değil, aynı zamanda birlik ve beraberlik mesajı olarak görülüyor. Vatandaşlar, bu özel günün huzurunu ve maneviyatını bir arada yaşamaktan memnun.

Belediyeden geniş ikram hazırlığı

Sarıgöl Belediyesi de bu geleneğe katılarak cuma günü büyük bir organizasyon düzenliyor. Belediye ekipleri, çok sayıda vatandaşa ulaşacak geniş çaplı bir aşure dağıtımı için hazırlıklarını tamamladı. Cuma günü ilçe merkezinde kurulacak kazanlardan dileyen herkes ikram alabilecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız