Havadis | Manisa | Sarıgöl'de karneler dağıtıldı öğrenciler yaz tatiline merhaba dedi

Sarıgöl'de karneler dağıtıldı öğrenciler yaz tatiline merhaba dedi

Manisa Sarıgöl'de öğrenciler bugün karnelerini alarak yaz tatiline çıktı. Kaymakam Dalak öğrencilere bol kitap okumalarını tavsiye etti.

Manisa Sarıgöl'de öğrenciler bugün karnelerini alarak yaz tatiline çıktı. Kaymakam Dalak öğrencilere bol kitap okumalarını tavsiye etti.

Sarıgöl'de karneler dağıtıldı öğrenciler yaz tatiline merhaba dedi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sarıgöl'deki Dört Eylül İlkokulu'nda bugün karne heyecanı yaşandı. 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte binlerce öğrenci emeklerinin karşılığını aldı.

ÖĞRENCİLERE TAVSİYELER

Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak karne dağıtım törenine katıldı. Sınıfları tek tek gezen Kaymakam Dalak, öğrencilerin başarısını kutladı. Tatili sadece boş zaman olarak görmemelerini isteyen Dalak, öğrencilere dinlenirken bol bol kitap okumalarını önerdi.

YENİ DÖNEME HAZIRLIK

Karne töreni sonrasında okul bahçesinde İstiklal Marşı okundu. İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldırak da öğrencilere hitap ederek, tatil sürecini kişisel gelişimle birleştirmeleri gerektiğini hatırlattı. Öğrenciler artık Eylül ayına kadar sürecek tatil dönemine resmen başladı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız