Havadis | Manisa | Şehzadeler Belediye Başkanı Cemevi sofrasında lokma paylaştı

Şehzadeler Belediye Başkanı Cemevi sofrasında lokma paylaştı

Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Manisa Cemevi'ndeki Muharrem orucu açma programına katıldı.

Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Manisa Cemevi'ndeki Muharrem orucu açma programına katıldı.

Şehzadeler Belediye Başkanı Cemevi sofrasında lokma paylaştı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Muharrem Matemi döneminde Manisa Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katıldı. Başkan Şimşek, buradaki vatandaşlarla bir araya gelerek lokmasını paylaştı ve dayanışma vurgusu yaptı.

Birlik ve beraberlik mesajı

Manisa Cemevi’nde gerçekleşen programa vakıf yöneticileri, dedeler ve çok sayıda yurttaş katıldı. Başkan Şimşek, Muharrem ayının sadece bir oruç dönemi olmadığını, aynı zamanda insanlık vicdanının ve sabrın en yoğun hissedildiği zaman dilimi olduğunu vurguladı. Kerbela'nın acısının bugün bile ortak bir hüzünle hatırlandığını belirten Şimşek, paylaşılan lokmaların ve edilen duaların önemine dikkat çekti.

Gelecek günler neyi işaret ediyor

Program, Kerbela şehitlerinin anılmasıyla hüzünlü ancak birlik içinde geçti. Okunan gülbenkler ve duaların ardından etkinlik sona erdi. Bu tür katılımlar, yerel yönetimlerin farklı toplumsal kesimlerle kurduğu iletişimi güçlendirmesi açısından önem taşıyor. Başkan Şimşek'in bu ziyareti, yerel düzeyde toplumsal uzlaşı mesajı olarak dikkat çekti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız