Manisa’nın Turgutlu ilçesinde yaşayan vatandaşlar, özellikle yaz aylarında artan nüfusla birlikte içme suyu sıkıntısı yaşıyordu. MASKİ ekipleri, yaşanan bu mağduriyeti gidermek adına sahaya indi ve iki mahalle için yeni sondaj kuyuları açmaya başladı.
Yeni kaynaklar devreye giriyor
MASKİ Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerdeki altyapı eksikliklerini gidermek için sondaj çalışmalarını hızlandırdı. Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yürütülen bu operasyon, bölgedeki içme suyu kapasitesini artıracak. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, kentin her noktasında kesintisiz suya erişim sağlamayı hedeflediklerini belirterek çalışmaların takipçisi olduklarını vurguladı.
Vatandaş su kesintilerinden kurtulacak
Yıllardır yaşanan su yetersizliği nedeniyle zor anlar yaşayan mahalle sakinleri, belediyeye yaptıkları başvurunun ardından ekiplerin hızlı hareket etmesinden memnun. Mahalle muhtarları, artan nüfusun yarattığı baskının yeni sondajlarla dengeleneceğini ve su sorununun kökten çözüleceğini ifade etti. Yetkililer, altyapı tamamlandığında mahallelerdeki su akışının normale döneceğini, ancak vatandaşların yine de suyu tasarruflu kullanması gerektiğini hatırlatıyor.