Kadınlar Voleybol 2. Ligi’nde mücadele eden Yunusemre Belediyespor, yeni sezon kadro planlaması kapsamında önemli bir hamle yaptı. Geçen sezon gösterdiği performansla göz dolduran orta oyuncu Esennur Atay, mavi-beyazlı kulüpte kalmayı tercih etti.
İç transferde ikinci imza
Kulüp yönetimi, daha önce Rengin Nuhoğlu ile anlaşma sağlamıştı. Şimdi ise Esennur Atay’ı kadroda tutarak iç transferde ikinci imzayı attırdı. Tevfik Lav Spor Tesisleri’nde gerçekleşen imza töreninde Kulüp Başkanı Bülent Kanik ve yöneticiler hazır bulundu.
Oyuncu ve yönetim ne diyor
Esennur Atay, kulübün hedefleri doğrultusunda elinden gelenin en iyisini yapacağını belirtti. Başkan Bülent Kanik ise genç oyuncunun mücadeleci yapısından memnun olduklarını vurguladı. Yunusemre Belediyespor, hem mevcut kadroyu korumak hem de dış transferlerle takımı güçlendirmek için çalışmalarını sürdürüyor.