Havadis | Mersin | Anamurlu genç güreşçiler Türkiye Şampiyonası için mindere çıkıyor

Anamurlu genç güreşçiler Türkiye Şampiyonası için mindere çıkıyor

Mersin il seçmelerinde rakiplerini deviren 12 Anamurlu sporcu, Ankara biletini kaptı. Genç güreşçiler şimdi Türkiye Şampiyonası'nda madalya arayacak.

Mersin il seçmelerinde rakiplerini deviren 12 Anamurlu sporcu, Ankara biletini kaptı. Genç güreşçiler şimdi Türkiye Şampiyonası'nda madalya arayacak.

Anamurlu genç güreşçiler Türkiye Şampiyonası için mindere çıkıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Mersin'deki il seçmelerinde büyük bir başarı hikayesi yazıldı. Anamur Gençlik ve Spor Müdürlüğü Güreş Takımı, disiplinli çalışmalarının meyvelerini topladı ve Türkiye Şampiyonası'na gitmeye hak kazandı. İlçedeki spor camiası, gençlerin bu başarısıyla büyük bir gurur yaşıyor.

Ankara yolculuğu nasıl başladı

İl seçmelerinde mindere çıkan 12 Anamurlu güreşçi, tüm rakiplerini geride bırakmayı başardı. Bu sonuçla birlikte ekip, Anamur tarihinde bir ilki gerçekleştirerek Türkiye Güreş Şampiyonası'na katılma vizesini cebine koydu. Antrenör Süleyman Kaşten liderliğindeki takım, ilçeyi en iyi şekilde temsil etmek için hazırlıklarını hızlandırdı.

Şampiyonada hedef ne

Sporcuların hedefi sadece katılmak değil, Ankara’dan madalyayla dönmek. Antrenör Kaşten, ekibine güvendiğini ve disiplini elden bırakmadıklarını söylüyor. Genç güreşçilerin bu başarısı, ilçedeki diğer çocuklara da örnek oluyor. Şimdi herkes gözünü Ankara’daki müsabakalara çevirdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız