Havadis | Mersin | Silifke Belediye Başkanı ve 18 kişi adliyeye getirildi

Silifke Belediye Başkanı ve 18 kişi adliyeye getirildi

Silifke Belediyesi’ne düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 19 kişi hakim karşısına çıkıyor.

Silifke Belediyesi’ne düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 19 kişi hakim karşısına çıkıyor.

Silifke Belediye Başkanı ve 18 kişi adliyeye getirildi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Mersin’in Silifke ilçesinde belediye binasına düzenlenen operasyonun ardından süreç yargı aşamasına taşındı. Belediye Başkanı Mustafa Turgut ve beraberindeki 18 isim, jandarmadaki sorgularının ardından geniş güvenlik önlemleriyle adliyeye sevk edildi.

Neler yaşandı

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yönetilen soruşturma, 19 Haziran’da başlatılan geniş kapsamlı bir operasyonla gün yüzüne çıktı. Aralarında Başkan Turgut’un yanı sıra belediye başkan yardımcıları ve özel kalem müdürü gibi kritik isimlerin de bulunduğu 19 kişi, gözaltı işlemlerinin tamamlanmasıyla adliye binasına getirildi. Savcılık, şüphelilerin ifadelerini almaya başladı.

Dosyadaki suçlamalar neler

Soruşturma dosyası oldukça kabarık. Savcılık; rüşvet, irtikap, ihaleye fesat karıştırma, suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve görevi kötüye kullanma iddiaları üzerinde duruyor. Silifke’deki belediye hizmetlerini ve kamu kaynaklarının kullanımını doğrudan ilgilendiren bu süreç, ilçedeki yerel yönetimin geleceğini etkileyebilecek bir boyuta ulaştı. Şimdi gözler, savcılık sorgusundan çıkacak kararlara ve mahkemenin vereceği tutuklama veya serbest bırakma kararlarına çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız