Havadis | Mersin | Silifke Belediye Başkanı ve 18 kişi adliyeye sevk edildi

Silifke Belediye Başkanı ve 18 kişi adliyeye sevk edildi

Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut ile 18 şüpheli, rüşvet ve ihaleye fesat karıştırma suçlamasıyla hakim karşısına çıkıyor.

Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut ile 18 şüpheli, rüşvet ve ihaleye fesat karıştırma suçlamasıyla hakim karşısına çıkıyor.

Silifke Belediye Başkanı ve 18 kişi adliyeye sevk edildi
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Mersin'de belediyeye yönelik geniş kapsamlı bir soruşturma süreci kritik bir aşamaya ulaştı. Günlerdir süren incelemelerin ardından gözaltına alınan isimler bu sabah adliye binasına getirildi.

Silifke Belediye Başkanı ve 18 kişi adliyeye sevk edildi

Soruşturmanın detayları

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı, belediyedeki ihaleler, doğrudan teminler ve imar işlemleriyle ilgili gelen ihbarları takibe aldı. Ekipler; festival organizasyonlarından araç kiralamaya, reklam işlerinden matbaa alımlarına kadar pek çok kalemde usulsüzlük yapıldığını belirledi. İmar süreçlerinde ise vatandaşlardan haksız menfaat sağlandığı iddiaları üzerine teknik ve fiziki takip başlatıldı.

Neler yaşandı

Jandarma ekipleri, elde edilen banka kayıtları, HTS verileri ve tanık ifadelerini birleştirdi. 19 Haziran'da düğmeye basan ekipler, Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un da aralarında bulunduğu 19 kişiyi gözaltına aldı. Şüpheliler, belediye personeli ve belediyeyle iş yapan şirket yetkililerinden oluşuyor. Şimdi gözler, mahkemenin bu iddialara yönelik vereceği karara çevrilmiş durumda.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız