Bodrum’un en işlek noktalarından birinde dün gece yaşanan kovalamaca, hem polis ekiplerini hem de çevredeki vatandaşları ayağa kaldırdı. Trafik uygulamasından kaçan 19 yaşındaki sürücü, geride yaralılar ve maddi hasarlı bir kaza bıraktı.

Alkollü direksiyon başına geçti
Gümbet Mahallesi’nde uygulama yapan ekipler, şüpheli gördükleri 46 EM 346 plakalı araca durması için işaret verdi. Ancak 19 yaşındaki A.Y., durmak yerine gaza basarak kaçmaya başladı. Bu sırada bir polis memuruna çarpan sürücü, hızını kesmeyip bir motosiklete ve başka bir otomobile daha vurdu. Kazada polis memuruyla birlikte motosikletteki iki kişi hafif yaralandı.

Cezası ağır oldu
Polis ekipleri, terk edilmiş haldeki aracı kısa sürede buldu ve sürücü A.Y.’yi yakaladı. Yapılan testte 0.66 promil alkollü çıkan sürücüye trafik kurallarını hiçe saydığı gerekçesiyle 330 bin lira ceza kesildi. Aracı 60 gün boyunca trafikten men edilen sürücü, işlemlerinin ardından hakim karşısına çıkmak üzere adliyeye gönderildi. Bu tehlikeli kaçış anları ise çevredeki güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.



