Havadis | Muğla | Bodrum’da ehliyetsiz sürücü dehşeti 330 bin lira ceza yedi

Bodrum’da ehliyetsiz sürücü dehşeti 330 bin lira ceza yedi

Bodrum’da uygulama noktasından kaçan ehliyetsiz ve alkollü sürücü, bir polis memuru ile bir motosikletliyi yaraladı. Sürücüye 330 bin TL ceza kesildi.

Bodrum’da uygulama noktasından kaçan ehliyetsiz ve alkollü sürücü, bir polis memuru ile bir motosikletliyi yaraladı. Sürücüye 330 bin TL ceza kesildi.

Bodrum’da ehliyetsiz sürücü dehşeti 330 bin lira ceza yedi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Bodrum’un en işlek caddelerinden birinde yaşananlar, hem trafiği hem de güvenliği hiçe sayan bir ihmaller zincirini gözler önüne serdi. 19 yaşındaki genç sürücü, dur ihtarına uymayarak başladığı kaçışta önüne çıkan herkesi tehlikeye attı.

Kaza nasıl gelişti

Gümbet Ayaz Caddesi'nde görevli polisler, rutin uygulama sırasında sürücüyü durdurmak istedi. Ancak sürücü, polis memuruna çarparak hızla uzaklaştı. Kaçışı sırasında bir motosikletliyi direk ile kendi aracı arasına sıkıştıran genç, trafiği birbirine katarak ilerledi. Yaralanan vatandaşlar hastaneye kaldırılırken, sürücü aracını terk edip izini kaybettirmeye çalıştı.

Peki sonuç ne oldu

Polis ekipleri, kısa sürede yaptığı incelemeyle aracın izini Eskiçeşme Mahallesi'nde buldu. Yakalanan 19 yaşındaki A.Y.’nin 0.66 promil alkollü olduğu ve ehliyetinin bulunmadığı ortaya çıktı. Sürücü adliyeye sevk edilirken, trafik ekipleri aracı 60 günlüğüne trafikten men etti. Şahsa kesilen 330 bin TL'lik ceza ise bu ağır ihmalin faturası oldu. Bu olay, ehliyetsiz ve alkollü araç kullanmanın sadece bir kural ihlali değil, can güvenliğini ne kadar büyük bir riske attığını bir kez daha hatırlattı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız