Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi bünyesindeki Köyceğiz Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 akademik yılını renkli bir etkinlikle noktaladı. Öğrenciler, aileleri ve ilçe protokolünün katılımıyla düzenlenen törende kep atmanın coşkusunu yaşadı.
Törenin detayları
Köyceğiz Sinema Festival Alanı'ndaki etkinlik, açılış konuşmalarıyla başladı. Dereceye giren öğrenciler plaketlerini alırken, okul birincisi geleneksel yaş kütüğüne ismini çaktı. Halk eğitimi merkezinin sunduğu gösteriler ve canlı müzik performansı törene renk kattı. Okul Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy, gençlere yeni yaşamlarında başarılar dileyerek okullarının her zaman onların yuvası olduğunu vurguladı.
Mezuniyetin finali
Törenin ardından öğrenciler diplomalarını alıp keplerini havaya fırlatarak mezuniyetlerini kutladı. Günün yorgunluğunu ise Köyceğiz Gölü’nde düzenlenen akşamüstü tekne turuyla attılar. Mezunlar, üniversite hayatlarına veda ederken hatıra fotoğrafları çekilmeyi de ihmal etmedi.