Havadis | Muğla | Menteşe okullarında yeni eğitim döneminin yol haritası çizildi

Menteşe okullarında yeni eğitim döneminin yol haritası çizildi

Menteşe’deki okul müdürleri eğitim yılını değerlendirdi. Gelecek dönem için hazırlıklar ve yeni projeler masaya yatırıldı.

Menteşe’deki okul müdürleri eğitim yılını değerlendirdi. Gelecek dönem için hazırlıklar ve yeni projeler masaya yatırıldı.

Menteşe okullarında yeni eğitim döneminin yol haritası çizildi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla'nın Menteşe ilçesinde görev yapan okul idarecileri, 2025-2026 eğitim dönemini noktalamak ve gelecek yıla hazırlanmak için bir araya geldi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Keleş’in başkanlığında toplanan heyet, geride kalan süreci analiz ederek yeni dönemin hedeflerini belirledi.

Eğitimde neler konuşuldu

Toplantıda akademik başarıyı yükseltmek için atılacak adımlar masaya yatırıldı. Okul güvenliği, rehberlik faaliyetlerinin verimliliği ve öğrenci kayıt süreçleri detaylıca görüşüldü. Özellikle LGS ve YKS hazırlık süreçlerinin yanı sıra Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yürütülecek çalışmalar üzerinde duruldu.

Sıradaki dönemde beklentiler neler

Müdürler, ilçedeki eğitimin kalitesini artırmak için atılacak yeni adımları planladı. Önümüzdeki 2026-2027 eğitim yılı için hazırlık takvimi oluşturuldu. Öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimini destekleyecek projelerin kararlılıkla devam etmesi hedefleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız