Muğla'nın Menteşe ilçesinde gençlik merkezi gönüllüleri, okul öncesi eğitim alan çocuklara unutulmaz bir gün yaşatmak için harekete geçti. Gençler, Şemsi Anaokulu'nda düzenlenen etkinlikte miniklerle bir araya gelerek onlara oyun arkadaşlığı yaptı.
Renkli etkinlikler düzenlendi
Menteşe İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü'nün organize ettiği gönüllülük projesi kapsamında gençler, çocukların gelişimini destekleyecek atölyeler kurdu. Gün boyu süren etkinliklerde çocuklar hem eğlendi hem de yeni beceriler kazandı.
Samimi bir bağ kuruldu
Gönüllü abileri ve ablalarıyla vakit geçiren çocuklar oyunlarda doyasıya eğlendi. Gençlerin çocuklarla kurduğu samimi iletişim, okul yönetiminden ve velilerden tam not aldı. İlçedeki gönüllülük çalışmaları, ilerleyen günlerde farklı okullarda devam edecek.