Milas’ta işe gitmek için evden çıkan 3 çocuk annesi Özlem Arslan, boşanma aşamasındaki eşi Nihat Arslan tarafından pusuya düşürülerek katledildi. Katil zanlısı, cinayeti planlı bir şekilde işlemek için maske ve eldivenle saatlerce bekledi.

Cinayet planı ve pusu süreci
Nihat Arslan, olay günü sabahın erken saatlerinde eşinin evinin önüne gitti. Tanınmamak için kapüşonunu kapatıp yüzüne tıbbi maske taktı, eline de eldiven geçirdi. Evden çıkan Özlem Arslan’ı durdurup konuşmaya çalıştı. Kadının yardım çığlıklarına ve "Bırak beni" demesine rağmen, 6 bıçak darbesiyle onu öldürdü. Cinayetten önce sosyal medya hesabından "Belki bir daha alkol alamam ama geride asla bırakmayacağım anı kalacak" şeklinde bir paylaşım yaptığı da ortaya çıktı.

Yargı süreci ve beklenti
Milas Cumhuriyet Başsavcılığı, hazırladığı 3 sayfalık iddianameyi mahkemeye sundu. İddianamede, sanığın cinayeti tasarlayarak işlediği vurgulandı. Nihat Arslan için 'nitelikli kasten öldürme' suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası talep ediliyor. Ayrıca, sanığı olay yerinden kaçıran ve yardım eden M.Ç. hakkında da 20 yıla kadar hapis isteniyor. Taraflar 6 Ağustos'ta hakim karşısına çıkacak. Öldürülen Özlem Arslan'ın daha önce eşi hakkında 3 kez koruma kararı aldırdığı biliniyor.


