Muğla’da eğitim veren MTK Koleji, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını unutulmaz bir etkinlikle kapattı. Öğrenciler, uzun bir maratonun ardından başarılarını aileleri ve öğretmenleriyle kutlamanın sevincini yaşadı.
Başarılar ödüllendirildi
Törenlerde ilkokul ve ortaokulu başarıyla bitiren öğrencilere mezuniyet belgeleri verildi. Ayrıca okulda eğitim gören 43 lise öğrencisi karnelerini alarak bir yılı daha geride bıraktı. Akademik alanda dereceye giren öğrencilere ise başarı belgeleri takdim edildi.
Eğitim anlayışı vurgulandı
Okul yönetimi, eğitimin sadece akademik başarıdan ibaret olmadığını hatırlattı. Öğrencilerin sosyal ve kişisel gelişimlerini önemsediklerini belirten yöneticiler, yıl boyunca emek veren öğretmenlere ve desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti. Program, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.