Havadis | Muğla | Muğla bağımlılıkla mücadelede vites yükseltiyor

Muğla bağımlılıkla mücadelede vites yükseltiyor

İçişleri Bakanlığı heyeti Muğla’daki bağımlılıkla mücadele çalışmalarını mercek altına aldı. Denetimler sonrası yeni projelerin önü açılıyor.

İçişleri Bakanlığı heyeti Muğla’daki bağımlılıkla mücadele çalışmalarını mercek altına aldı. Denetimler sonrası yeni projelerin önü açılıyor.

Muğla bağımlılıkla mücadelede vites yükseltiyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla'da uyuşturucu ve madde bağımlılığı ile mücadele çalışmaları, devletin radarına girdi. İçişleri Bakanlığı, ülke genelinde yürüttüğü İzleme ve Değerlendirme Sistemi (İZDES) kapsamında ildeki mevcut durumu yerinde incelemek üzere şehre bir heyet gönderdi.

Saha incelemeleri sürüyor

Vali-Mülkiye Başmüfettişi Erkan Kılıç ve beraberindeki ekip, Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça ile bir araya geldi. Heyet, bağımlılığı önlemek için yapılan koruyucu hizmetleri ve tedavi süreçlerini detaylarıyla dinledi. Kurumların bu konuda birbirleriyle ne kadar uyumlu çalıştığı ise toplantının ana gündem maddesi oldu.

Hizmetler yerinde test edildi

Heyet, sadece sunumlarla yetinmeyip Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesindeki Bağımlılıklar Ayakta Arındırma Merkezi’ne gitti. Buradaki hastaların tedavi süreçlerini ve merkezdeki işleyişi bizzat gözlemleyen uzmanlar, eksikleri not etti. Yapılan bu saha çalışması, bağımlılıkla mücadeledeki hizmet kalitesini artırmayı ve kurumlar arasındaki kopuklukları gidermeyi hedefliyor. Önümüzdeki süreçte, inceleme sonuçlarına göre yeni projelerin hızla hayata geçmesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız