Havadis | Muğla | Muğla Belediyesi çalışanlarına eşitlik eğitimi verildi

Muğla Belediyesi çalışanlarına eşitlik eğitimi verildi

Muğla Büyükşehir Belediyesi, personeline toplumsal cinsiyet eşitliği eğitimi düzenledi. Eğitimle çalışma hayatında adil bir yaklaşım hedefleniyor.

Muğla Büyükşehir Belediyesi, personeline toplumsal cinsiyet eşitliği eğitimi düzenledi. Eğitimle çalışma hayatında adil bir yaklaşım hedefleniyor.

Muğla Belediyesi çalışanlarına eşitlik eğitimi verildi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitimi Daire Başkanlığı, çalışanlarına yönelik kapsamlı bir eğitim programı gerçekleştirdi. Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'ndeki etkinlikte, toplumsal cinsiyet rolleri ve günlük hayattaki yansımaları masaya yatırıldı.

Eğitimde neler konuşuldu

Eğitmen Figan Erozan, katılımcılara cinsiyet ve toplumsal cinsiyet arasındaki temel farkları anlattı. Çalışma hayatında sıkça karşılaşılan önyargılar, ayrımcılığın önlenmesi ve fırsat eşitliği gibi konular somut örneklerle tartışıldı. Personel, günlük hayatta karşılaştığı eşitsizlikleri interaktif grup çalışmalarıyla analiz etme fırsatı buldu.

Bundan sonra ne bekleniyor

Belediye yetkilileri, bu eğitimin yalnızca kadınların değil tüm toplumun ortak sorumluluğu olduğunu vurguladı. Eşit ve kapsayıcı bir çalışma ortamı yaratmak adına atılan bu adımların, kurum içindeki hizmet kalitesine ve personel arasındaki iletişim diline yansıması bekleniyor. Benzer farkındalık çalışmalarının önümüzdeki dönemde yaygınlaşması planlanıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız