Havadis | Muğla | Muğla eğitiminde yeni dönem planları masaya yatırıldı

Muğla eğitiminde yeni dönem planları masaya yatırıldı

Vali Akbıyık ve yetkililer, Muğla'nın eğitim kalitesini artırmak için bir araya geldi. 2026 yılı ise şehirde gençler için dönüm noktası olacak.

Vali Akbıyık ve yetkililer, Muğla'nın eğitim kalitesini artırmak için bir araya geldi. 2026 yılı ise şehirde gençler için dönüm noktası olacak.

Muğla eğitiminde yeni dönem planları masaya yatırıldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla'nın eğitim vizyonunu belirlemek üzere Eğitim Destek Platformu yetkilileri, Merkez Valisi Abdulkadir Yazıcı ve Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık'ın katılımıyla Menteşe Öğretmenevi'nde toplandı. Şehrin eğitimdeki geleceğini şekillendirecek projeler ve kurumlar arası iş birliği imkanları bu toplantıda masaya yatırıldı.

Eğitimde öncelikli hedefler

Vali Akbıyık, eğitimi sadece okul sıralarıyla sınırlı görmediğini vurguladı. Trafik kurallarından çevre bilincine kadar hayatın her alanını kapsayan bir eğitim anlayışını benimsediklerini belirtti. Vali, kitap okuma alışkanlığını yaygınlaştırmak için hayata geçirilen "Bir Kitap Bir İnsan" projesinin on binlerce öğrenciye ulaştığını hatırlattı.

2026 Gençlik Yılı hazırlığı

Muğla, 2026 yılını "Gençlik Yılı" ilan ederek gençleri merkeze alan bir vizyon ortaya koyuyor. Üniversite, belediyeler ve sivil toplum kuruluşlarıyla ortak yürütülen çalışmalarla, milli ve manevi değerlere sahip donanımlı bir nesil yetiştirilmesi hedefleniyor. Yeni eğitim modeliyle birlikte şehirdeki başarı çıtasının yükseltilmesi planlanıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız