Havadis | Muğla | Muğla yanıyor termometreler 45 dereceyi gösterdi

Muğla yanıyor termometreler 45 dereceyi gösterdi

Muğla’nın Menteşe ilçesinde hava sıcaklığı 45 dereceye ulaştı. Aşırı sıcaklar nedeniyle kent merkezinde günlük hayat durma noktasına geldi.

Muğla’nın Menteşe ilçesinde hava sıcaklığı 45 dereceye ulaştı. Aşırı sıcaklar nedeniyle kent merkezinde günlük hayat durma noktasına geldi.

Muğla yanıyor termometreler 45 dereceyi gösterdi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla’da yazın en bunaltıcı günlerinden biri yaşanıyor. Menteşe ilçesinde termometreler 45 dereceyi gösterirken, düşen nem oranı sıcaklığı daha da çekilmez kılıyor.

Sıcaklar hayatı nasıl etkiliyor

Kent merkezindeki caddeler boşaldı. Dışarı çıkmak zorunda kalan vatandaşlar, güneşten korunmak için parklardaki gölgelik alanlara sığındı. Esnaf ve çalışanlar dışarıdaki işlerini minimuma indirdi.

Sıcak hava ne zamana kadar sürecek

Meteoroloji uzmanları kavurucu sıcakların gün boyu etkisini sürdüreceğini belirtiyor. Uzmanlar, özellikle öğle saatlerinde güneş altında uzun süre kalınmaması konusunda uyarıyor. Yarın hava sıcaklığında bir düşüş olup olmayacağını ise güncel veriler belirleyecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız