Havadis | Muğla | Seydikemer Gölbent bölgesinde orman yangını paniği sürüyor

Seydikemer Gölbent bölgesinde orman yangını paniği sürüyor

Muğla Seydikemer’de tarım arazisinde başlayan yangın ormana sıçradı. Ekipler havadan ve karadan alevleri söndürmek için büyük mücadele veriyor.

Muğla Seydikemer’de tarım arazisinde başlayan yangın ormana sıçradı. Ekipler havadan ve karadan alevleri söndürmek için büyük mücadele veriyor.

Seydikemer Gölbent bölgesinde orman yangını paniği sürüyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla’nın Seydikemer ilçesindeki Gölbent Mahallesi yakınlarında öğle saatlerinde bir yangın başladı. Tarım arazisinde çıkan yangın, rüzgarın da etkisiyle kısa sürede ormanlık alana yayıldı. Bölgedeki ekipler, yangını kontrol altına almak için seferber oldu.

Yangının büyüme sebebi

Yangın, henüz bilinmeyen bir nedenle tarım arazisinde başladı. Rüzgar, alevlerin hızla ağaçlara sıçramasına neden oldu. Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ve Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri ihbarı alır almaz olay yerine ulaştı. Şu an bölgede 3 helikopter ve 1 uçak havadan, 10 arazöz ile 5 su tankeri ise karadan çalışıyor.

Vatandaş için durumun özeti

Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli bölgeye giderek çalışmaları yakından takip ediyor. Başkan, yangının henüz kontrol altına alınamadığını vurguladı ve bölge halkını daha dikkatli olmaları konusunda uyardı. Yaz sıcakları nedeniyle orman yangını riski çok yüksek seyrediyor. Ekiplerin bölgedeki müdahalesi aralıksız şekilde devam ediyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız