Havadis | Muğla | Siirt’teki şampiyonadan Muğla’ya altın madalya geldi

Siirt’teki şampiyonadan Muğla’ya altın madalya geldi

Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda Samet Bulut birinci oldu. Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcusu kürsünün zirvesine çıktı.

Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda Samet Bulut birinci oldu. Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcusu kürsünün zirvesine çıktı.

Siirt’teki şampiyonadan Muğla’ya altın madalya geldi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü bisiklet branşındaki iddiasını bir kez daha kanıtladı. Siirt’in ev sahipliği yaptığı Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda pedal basan Samet Bulut, zamana karşı yarışta rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu unvanını kazandı.

ŞAMPİYONLUĞA GİDEN YOL

Türkiye’nin dört bir yanından gelen 77 takımdan 242 sporcu Siirt’teki zorlu parkurda ter döktü. Samet Bulut sergilediği performansla tüm rakiplerini geride bırakmayı başardı. Bu altın madalya, Muğla ekibinin Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’ndaki uluslararası başarılarının ardından gelen yeni bir zafer oldu.

MUĞLA SPORA YATIRIMIN KARŞILIĞINI ALIYOR

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, kazanılan bu başarının tesadüf olmadığını belirtti. Aras, kulübün hem ulusal hem de uluslararası arenada kazandığı derecelerin, sporculara yapılan yatırımların bir sonucu olduğunu vurguladı. Belediye yönetimi, bisiklet branşındaki bu yükselişi antrenörler ve teknik ekibin emeğiyle sürdürmeyi hedefliyor. Şimdi gözler, Muğla’nın bu genç yeteneklerinin uluslararası turnuvalarda elde edeceği yeni derecelere çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız