Niğde POMEM yerleşkesi bugün genç polis adaylarının aileleriyle paylaştığı büyük bir gurura ev sahipliği yaptı. Zorlu eğitim sürecini geride bırakan 721 genç, düzenlenen resmi törenle emniyet teşkilatına katıldı.
Eğitim sürecinin detayları
Niğde Valisi Nedim Akmeşe törende yaptığı konuşmada, mezun olan polislerin sadece bir mesleğe değil, devletin huzurunu koruma sorumluluğuna adım attıklarını vurguladı. Vali Akmeşe, polislik mesleğinin hukuk bilgisi, sabır ve vicdanla icra edilmesi gerektiğinin altını çizdi.
Kurumun bugünkü yeri
Niğde POMEM, 32. dönem mezunlarıyla birlikte toplam 15 bin 417 polis memurunu teşkilata kazandırmış oldu. Tören, dereceye giren öğrencilere verilen ödüller ve keplerin havaya fırlatılmasıyla sona erdi. Genç polisler artık Türkiye'nin farklı şehirlerinde görev yapmaya başlayacak.