Niğde’de eğitim öğretim yılı sona erdi ve öğrenciler karnelerine kavuştu. Atatürk Ortaokulu’nda düzenlenen törenle öğrenciler yaz tatilini resmen başlattı.
Karne günü heyecanı
Niğde genelinde 67 bin 811 öğrenci bugün karne heyecanı yaşadı. Niğde Valisi Nedim Akmeşe, Vali Yardımcısı Baha Büyükaymakçı ve İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek törene katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu. Protokol üyeleri sınıfları tek tek gezerek öğrencilere karnelerini dağıttı ve çeşitli kitaplar hediye etti.
Tatil nasıl geçmeli
Vali Akmeşe öğrencilerle sohbet ederek tatil dönemi için tavsiyelerde bulundu. Öğrencilerden yaz boyunca bolca kitap okumalarını ve aileleriyle vakit geçirmelerini istedi. Dinlenmenin yanı sıra verimli bir tatil geçirmeleri gerektiğini vurgulayan Akmeşe, tüm öğrencilere iyi tatiller diledi. Bu süreç artık öğrencilerin kendi zamanlarını yönetmeyi öğrenmeleri için bir fırsat olacak.