Havadis | Ordu | 35 yıllık askerlik dostluğu Fatsa’da yeniden alevlendi

35 yıllık askerlik dostluğu Fatsa’da yeniden alevlendi

Batman’da 35 yıl önce birlikte askerlik yapan silah arkadaşları Fatsa’da buluştu. Yıllar sonra gelen bu kavuşma duygusal anlara sahne oldu.

Batman’da 35 yıl önce birlikte askerlik yapan silah arkadaşları Fatsa’da buluştu. Yıllar sonra gelen bu kavuşma duygusal anlara sahne oldu.

35 yıllık askerlik dostluğu Fatsa’da yeniden alevlendi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

35 yıl önce Batman Hasankeyf’te omuz omuza görev yapan bir grup arkadaş, Türkiye’nin dört bir yanından yola çıkarak Ordu’nun Fatsa ilçesinde bir araya geldi. Uzun süren ayrılığın ardından gerçekleşen bu buluşma, eski dostların birbirlerine olan bağlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.

Hasret gideren askerler

Grup, yıllar önce paylaştıkları askerlik anılarını tazeledi. Aradan geçen zamana rağmen dostluklarının ilk günkü gibi taze kaldığını belirten ekip, hatıraları yad ederek keyifli vakit geçirdi.

Gelecek planları yapıldı

Buluşma, hatıra fotoğraflarıyla ölümsüzleşti. Arkadaş grubu, bir sonraki buluşmada tekrar bir araya gelmek üzere birbirlerine söz vererek Fatsa’dan ayrıldı. Peki, senin yıllar önce yollarının ayrıldığı o arkadaşınla bir araya gelme şansın olsa, ilk cümlen ne olurdu?

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız