Havalar ısınmaya başladı ve tatil planları yavaş yavaş şekilleniyor. Ordu’nun uzun sahil şeridinde ise belediye ekipleri hummalı bir çalışma yürütüyor. Vatandaşların deniz sezonunu sorunsuz geçirmesi için plajlarda temizlik ve bakım süreci hızlandı.
Sahiller temizleniyor
Belediye ekipleri Gülyalı, Altınordu, Perşembe, Fatsa ve Ünye ilçelerindeki plajlarda sahaya indi. Ekipler, plajları sadece çöplerden arındırmakla kalmıyor, traktör arkası özel makinelerle kumları tek tek eliyor. Bu işlem sayesinde kumların içindeki sigara izmariti, cam kırıkları ve taş gibi yabancı maddeler tamamen temizleniyor.
Tesisler elden geçiyor
Sadece kumsal değil, plajdaki sosyal donatılar da yenileniyor. İnsanların deniz sonrası kullandığı duş alanları ve soyunma kabinleri bakımdan geçiyor. Bu çalışmalar sayesinde sezon boyunca sahillerin daha sağlıklı ve güvenli kalması hedefleniyor. Önümüzdeki günlerde hava sıcaklıkları arttıkça, elden geçirilen bu alanların kullanım yoğunluğunun da artması bekleniyor.