Ordu’daki 573 okulda bir eğitim yılı daha geride kaldı. 8 Eylül 2025’te başlayan maraton, bugün dağıtılan karnelerle yerini yaz molasına bıraktı. Şehrin dört bir yanında öğrenciler büyük bir heyecanla sonuçlarına ulaştı.
Karne günü yoğunluğu
Vali Muammer Erol ve il protokolü, Altınordu’daki Hamdullah Suphi Tanrıöver Ortaokulu’nda öğrencilerle bir araya geldi. 11 bin 300 öğretmen, öğrencilerin yıl boyu süren emeklerinin karşılığı olan karnelerini teslim etti. Okul bahçelerinde karne sevincini yaşayan öğrenciler için artık dinlenme vakti başladı.
Tatil döneminden beklentiler
İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Mehmet Vargeloğlu, öğrencilere iyi tatiller dileyerek önemli bir çağrıda bulundu. Vargeloğlu, çocukların tatili sadece oyunla değil, kitap okuyarak değerlendirmelerini istedi. Bu sayede öğrencilerin yeni eğitim yılına çok daha zinde ve hazır bir şekilde dönmeleri hedefleniyor. Şimdi 123 bin öğrenci için önlerinde dinlenerek geçecek uzun bir yaz dönemi var.