Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde eğitim yılının bitişiyle birlikte çocuklar büyük bir sevinç yaşadı. Belediyenin organize ettiği etkinlikte minikler hem tatilin tadını çıkardı hem de yaz sıcağından biraz olsun uzaklaştı.
SICAK HAVA EĞLENCEYİ BÖLDÜ
Hava sıcaklıklarının yükseldiği günlerde düzenlenen etkinlikte, Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sahneye çıktı. İtfaiye aracından su püskürten ekipler, çocukların oyun alanında doyasıya eğlenmesini sağladı. Su fıskiyelerinin altında koşan çocuklar, karne gününü unutulmaz bir anıya dönüştürdü.
VELİLER VE ÇOCUKLAR MUTLU
Aileler de şenlik alanındaki bu renkli anları keyifle izledi. Etkinlik sonunda çocuklar, kendilerine bu güzel günü yaşatan belediye personeline ve itfaiye ekiplerine teşekkür etti. Önümüzdeki günlerde belediyenin benzer sosyal etkinliklerle yaz boyu çocuklara destek verip vermeyeceği merak ediliyor.