Osmaniye’nin Düziçi ilçesindeki Özel Eğitim Uygulama Okulu, eğitim hayatlarında önemli bir dönemece giren iki öğrencisini mezun etti. Okulun 3. kademesinden başarıyla ayrılan Batuhan İyi ve Hüseyin Yılmaz, diplomalarını alarak yeni bir hayata adım attı.
Okulun ilk mezunları oldular
Düziçi Özel Eğitim Uygulama Okulu, kurulduğundan bu yana ilk kez mezuniyet töreni düzenledi. Öğretmenler, öğrencilerini güller ve çiçeklerle uğurlarken aileler de bu özel anlara tanıklık etti. Tören sırasında özel bireylerin doğru destekle neler başarabileceği bir kez daha görüldü.
Eğitim sürecinin gurur dolu finali
Mezuniyet, öğrencilerin sadece akademik gelişimini değil, hayata karışma süreçlerini de kutladıkları bir gün oldu. Okul yönetimi, bu anlamlı günde öğrencilerin sevincine ortak oldu. Batuhan ve Hüseyin, aldıkları eğitimle geleceklerine artık çok daha güvenle bakıyor.