Osmaniye’deki 532 okulda bugün zil çaldı ve eğitim yılı resmen kapandı. Şehir genelinde 137 bin öğrenci, uzun bir maratonun ardından karnelerini alarak yaz tatilinin keyfini çıkarmaya başladı.
Karne günü hareketliliği
Deprem sonrası yapılan konutların bulunduğu Murat Kurum Mahallesi’ndeki Uygur İlkokulu’nda da özel bir tören düzenlendi. Vali Yardımcısı Deniz Pişkin ve İl Milli Eğitim Müdürü Aydın Albak, sınıfları tek tek gezdi. Protokol üyeleri öğrencilere karnelerini verirken, tatili verimli geçirmeleri için tavsiyelerde bulundu.
Tatil süreci başlıyor
Öğrenciler için artık ödev stresi geride kaldı. Önümüzdeki günlerde tüm öğrenciler dinlenme dönemine girerken, veliler için de okul servis ve kırtasiye masraflarının olmadığı bir dönem başlamış oldu. Eğitim öğretim takviminin bir sonraki aşaması için eylül ayında yeni bir süreç öğrencileri bekliyor.