Havadis | Osmaniye | Osmaniye'de tatlı yedikten sonra 53 kişi hastanelik oldu

Osmaniye'de tatlı yedikten sonra 53 kişi hastanelik oldu

Osmaniye’de aynı işletmeden aldıkları tatlıları yiyen 53 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Yetkililer olayla ilgili adli süreci başlattı.

Osmaniye’de aynı işletmeden aldıkları tatlıları yiyen 53 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Yetkililer olayla ilgili adli süreci başlattı.

Osmaniye'de tatlı yedikten sonra 53 kişi hastanelik oldu
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Osmaniye’de bir pastaneden alışveriş yapan onlarca kişi, kısa süre içinde karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetleriyle hastanelerin yolunu tuttu. Pastadan veya kremalı tatlılardan yiyen 53 vatandaşın zehirlenme belirtileri göstermesi üzerine kentte hareketli saatler yaşandı.

Osmaniye'de tatlı yedikten sonra 53 kişi hastanelik oldu

Gıda numuneleri incelemede

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri işletmeye giderek ürünlerden örnekler aldı. Alınan numuneleri laboratuvara gönderen ekipler, sorunun kaynağını belirlemek için işletmenin imalathanesini de mercek altına aldı. Olayla bağlantısı olduğu düşünülen 2 kişi gözaltına alındıktan sonra adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Sağlık durumu ne durumda

Hastaneye başvuran 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edildi. 28 kişinin ise sağlık kuruluşlarındaki kontrolleri devam ediyor. Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, şu an için hayati tehlikesi bulunan kimsenin olmadığını belirtti. Yetkililer, benzer ürünleri tüketen vatandaşların dikkatli olması konusunda uyarılarını sürdürüyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız