Osmaniye'de akşam saatlerinde yaşanan bir olay, tatlı severleri tedirgin etti. Kentteki bir işletmenin şubelerinden pasta ve kremalı tatlı alan vatandaşlar, yedikleri ürünlerin ardından fenalaşınca soluğu hastanede aldı.
Ne yaşandı ve sebebi ne
Toplam 53 kişi mide bulantısı ve kusma şikayetiyle hastanelere başvurdu. Uzmanlar, işletmenin ürünlerinde kullanılan malzemelerin bozuk olabileceği ihtimali üzerinde duruyor. Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, hem şubelerde hem de imalathanede denetim yaptı ve ürünlerden analiz için numune aldı.
Peki şimdi ne olacak
Hastaların 25'i tedavilerinin ardından taburcu edildi, 28 kişinin ise hastanedeki süreci devam ediyor. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 kişi mahkemece adli kontrolle serbest bırakıldı. Laboratuvar sonuçları çıktıktan sonra işletmenin geleceği ve olayın tam nedeni netleşecek. Soruşturma devam ederken yetkililer, dışarıdan alınan gıdaların tazeliğine dikkat edilmesi konusunda uyarıyor.