Havadis | Sakarya | Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşü yaptı

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşü yaptı

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Sakarya’daki bir toplantı için kente geldi. Bakan, öğretmenlerle ormanda yürüyerek günü değerlendirdi.

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Sakarya’daki bir toplantı için kente geldi. Bakan, öğretmenlerle ormanda yürüyerek günü değerlendirdi.

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşü yaptı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, AK Parti’nin Sapanca’daki istişare toplantısı için Sakarya’ya geldi. Bakan Tekin toplantı öncesinde soluğu doğada aldı.

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşü yaptı

Doğada birlik mesajı

Bakan Tekin, Sakarya İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün organize ettiği "Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü"ne katıldı. İl Ormanı’nda gerçekleşen etkinlikte öğretmenlerle bir araya gelen Tekin, "Aynı Yolda, Aynı Umutla" sloganıyla düzenlenen yürüyüşte yerini aldı.

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşü yaptı

Toplantı trafiği yoğun

Sapanca’da düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı, eğitimden yerel siyasete kadar birçok başlığı barındırıyor. Bakanın bu sabahki yürüyüşü, yoğun mesai öncesinde eğitim camiasıyla kurduğu iletişimin bir parçası oldu. Öğretmenlerin beklentilerini ve sahadaki durumu yakından dinlemek için bu tarz informal alanlar Bakanlık için bir nabız yoklama fırsatı yaratıyor.

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşü yaptı

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız