Havadis | Sakarya | Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşüne çıktı

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşüne çıktı

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Sakarya’da öğretmenlerle birlikte "Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü" gerçekleştirdi.

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Sakarya’da öğretmenlerle birlikte "Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü" gerçekleştirdi.

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle doğa yürüyüşüne çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Yoğun bir eğitim öğretim yılını geride bırakan öğretmenler, Sakarya İl Ormanı'nda düzenlenen etkinlikte bir araya geldi. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in de katıldığı yürüyüş, eğitimcilerin sadece mesleki değil, ruhsal ve bedensel olarak da desteklenmesini amaçlıyor.

DOĞADA BİRLİK VE DAYANIŞMA VURGUSU

Bakan Tekin, Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'nün parkurunda öğretmenlerle birlikte yürüdü. Eğitimcilerle samimi bir ortamda sohbet eden Tekin, bu tür adımların eğitim yolculuğuna güç kattığını söyledi. Doğanın içinde gerçekleşen etkinlik, öğretmenlerin birbirleriyle olan bağlarını güçlendirirken aynı zamanda fiziksel aktivite yapmalarına da olanak tanıdı.

YENİ EĞİTİM MODELİ VE ÖĞRETMEN SAĞLIĞI

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında düzenlenen bu etkinlik, sadece bir yürüyüşten ibaret değil. Bakanlık, öğretmenlerin iyi olma hallerini bütüncül bir yaklaşımla desteklemeyi hedefliyor. Çevre bilinci ve sürdürülebilirlik vurgusu taşıyan yürüyüşler, öğretmenlerin yoğun çalışma temposu sonrası zihinsel olarak tazelenmesi için geleneksel hale getirilmek isteniyor. Peki, bu tür sosyal etkinlikler öğretmenlerin okul başarısına nasıl yansıyacak? Bakanlık, öğretmenlerin motivasyonunu yüksek tutan benzer organizasyonları yaygınlaştırmayı planlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız