Havadis | Sakarya | Sakarya narkotik ekipleri otoyolda uyuşturucu sevkiyatını durdurdu

Sakarya narkotik ekipleri otoyolda uyuşturucu sevkiyatını durdurdu

Narkotik ekipleri İstanbul'dan motosikletle uyuşturucu getiren şüpheliyi yakaladı. Operasyonda 1 kilo metamfetamin ele geçirildi.

Narkotik ekipleri İstanbul'dan motosikletle uyuşturucu getiren şüpheliyi yakaladı. Operasyonda 1 kilo metamfetamin ele geçirildi.

Sakarya narkotik ekipleri otoyolda uyuşturucu sevkiyatını durdurdu
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Sakarya polisi, şehir dışından motosikletle uyuşturucu sevkiyatı yapılacağı istihbaratı üzerine harekete geçti. Ekipler, Kuzey Marmara Otoyolu'nu yakın takibe alarak uyuşturucu trafiğini kesti.

Operasyonun detayları

Emniyet güçleri, İstanbul'dan yola çıkan F.G.'yi Adapazarı gişelerinde durdurdu. F.G.'nin uyuşturucuyu teslim etmeyi planladığı G.U. ve M.O.U. isimli iki kardeşi de belirleyen polis, eş zamanlı baskın düzenledi. Aramalarda 1 kilo metamfetamin ve 21 bin lira nakit para bulundu.

Peki bu ne anlama geliyor

Sakarya polisi, özellikle otoyol girişlerini kullanarak uyuşturucuyu şehre sokmaya çalışan şebekelere karşı denetimlerini sıklaştırdı. Ele geçirilen bu miktar, sokak düzeyindeki satışın engellenmesi adına kritik bir adım. Gözaltına alınan 3 şüpheli hakkında adli süreç devam ediyor. Bundan sonraki aşamada şüphelilerin bağlantıları ve uyuşturucunun kaynağı savcılık tarafından derinleştirilecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız