Sakarya polisi, şehir dışından motosikletle uyuşturucu sevkiyatı yapılacağı istihbaratı üzerine harekete geçti. Ekipler, Kuzey Marmara Otoyolu'nu yakın takibe alarak uyuşturucu trafiğini kesti.
Operasyonun detayları
Emniyet güçleri, İstanbul'dan yola çıkan F.G.'yi Adapazarı gişelerinde durdurdu. F.G.'nin uyuşturucuyu teslim etmeyi planladığı G.U. ve M.O.U. isimli iki kardeşi de belirleyen polis, eş zamanlı baskın düzenledi. Aramalarda 1 kilo metamfetamin ve 21 bin lira nakit para bulundu.
Peki bu ne anlama geliyor
Sakarya polisi, özellikle otoyol girişlerini kullanarak uyuşturucuyu şehre sokmaya çalışan şebekelere karşı denetimlerini sıklaştırdı. Ele geçirilen bu miktar, sokak düzeyindeki satışın engellenmesi adına kritik bir adım. Gözaltına alınan 3 şüpheli hakkında adli süreç devam ediyor. Bundan sonraki aşamada şüphelilerin bağlantıları ve uyuşturucunun kaynağı savcılık tarafından derinleştirilecek.