Sakarya Üniversitesi kampüsünde dün büyük bir heyecan vardı. Akademik yılın ikinci gününde düzenlenen törenlerle binlerce genç öğrencilik hayatını noktalayarak iş hayatına ilk adımını attı.
Mezuniyet töreni detayları
SAÜ Stadyumu'nda bir araya gelen binlerce öğrenci, ailelerinin alkışları eşliğinde sahneye çıktı. Fen, İnsan ve Toplum Bilimleri, Siyasal Bilgiler ile Diş Hekimliği fakültelerinden toplam 3 bin 313 öğrenci diplomalarını hocalarının elinden aldı. İstiklal Marşı ile başlayan programda dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri verildi.
Sektöre yeni profesyoneller katıldı
Fizik, matematik ve psikoloji gibi bölümlerden mezun olan 2 bin 200 öğrenci bilim dünyasına adım atarken, iktisat ve kamu yönetimi gibi alanlardan bin 38 genç iş hayatına geçiş yaptı. Ayrıca 75 yeni diş hekimi de diplomalarını alarak meslek yaşamlarına resmen başladı. Üniversite yönetimi ve akademisyenler öğrencileri bu özel günlerinde yalnız bırakmadı.