Havadis | Sakarya | Sapanca'da bıçaklı kavga davası başladı

Sapanca'da bıçaklı kavga davası başladı

Sapanca'da 23 yaşındaki genci bıçaklayarak öldüren iki sanık ilk kez hakim karşısına çıktı. Sanıklar öldürme kastı olmadığını iddia etti.

Sapanca'da 23 yaşındaki genci bıçaklayarak öldüren iki sanık ilk kez hakim karşısına çıktı. Sanıklar öldürme kastı olmadığını iddia etti.

Sapanca'da bıçaklı kavga davası başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sapanca'da 26 Ocak'ta yaşanan ve 23 yaşındaki Yasin Emre Solmaz'ın ölümüyle biten kavgada, tutuklu yargılanan iki sanık Sakarya 2. Ağır Ceza Mahkemesi'nde ifade verdi. Olay, taraflar arasındaki basit bir tartışmanın büyümesiyle başlamıştı.

Sanıkların savunmaları

Kavgada hayatını kaybeden Solmaz'ı bıçaklayan K.Y.Y., maktulün üzerine koştuğunu ve silahı olduğunu düşündüğü için kendini savunduğunu öne sürdü. Bıçağı öldürmek için kullanmadığını iddia eden K.Y.Y., olay sonrası suç aletini dereye attığını itiraf etti. Diğer tutuklu sanık E.Y. ise tartışma sırasında sadece kendi aracının camına yumruk attığını, kavgayı ayırmaya çalıştığını ve olay yerinden uzaklaştığını savundu.

Duruşmada neler yaşandı

Olayda yaralanan müşteki M.K. ise sanıkların olay yerine planlı geldiğini ve kavgayı K.Y.Y.'nin başlattığını anlattı. Tanık beyanları ve savunmaların ardından mahkeme heyeti, sanıkların tutukluluk halinin devamına karar verdi. Duruşma, eksik hususların giderilmesi için ileri bir tarihe ertelendi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız