Havadis | Samsun | Canik’te geleneksel aşure buluşması

Canik’te geleneksel aşure buluşması

Canik Belediyesi, ilçedeki sosyal tesislerinde vatandaşlara aşure ikram etti. Etkinlik, birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdi.

Canik Belediyesi, ilçedeki sosyal tesislerinde vatandaşlara aşure ikram etti. Etkinlik, birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdi.

Canik’te geleneksel aşure buluşması
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Samsun'un Canik ilçesinde Aşure Günü vesilesiyle bir araya gelen vatandaşlar, paylaşmanın huzurunu yaşadı. Belediye ekipleri, ilçedeki sosyal tesislerde gün boyu süren ikramlarla misafirlerini ağırladı.

Sosyal tesislerdeki paylaşım

Belediyeye ait Can Sofrası ve Can Kafe, Aşure Günü’nde yoğun bir ziyaretçi trafiğine sahne oldu. Sadece tesislerdeki misafirlere değil, belediye binasına işlem yapmaya gelen ilçe sakinlerine de ikramlar sunuldu. Vatandaşlar, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirterek Başkan İbrahim Sandıkçı’ya teşekkürlerini iletti.

Dayanışma duygusu öne çıktı

Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, vatandaşların Aşure Günü'nü kutlayarak bu özel günün hayırlara vesile olmasını diledi. İlçe sakinleri, belediyenin milli ve manevi değerleri yaşatan programlarını yakından takip ettiklerini ve bu paylaşımların kendilerini memnun ettiğini dile getirdi. Gün boyu süren ikramlar, ilçede birlik ve beraberlik mesajlarıyla sona erdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız