Samsun’un Canik ilçesinde eğitim yılı sona erdi. Öğrenciler karnelerini almanın sevincini yaşarken, Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı da Başalan İlkokulu’ndaki törene katılarak çocukların heyecanına ortak oldu.
Başkan sınıfları gezdi
Başkan Sandıkçı, öğrencilerle yakından ilgilenerek bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi. Öğrenciler karnelerini gururla başkana gösterdi. Törene Canik Kaymakamı Şeref Aydın ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu da katıldı. Başkan Sandıkçı, hem öğrencileri hem de onları yetiştiren öğretmen ve aileleri tebrik etti.
Yaz tatili için yeni projeler
Belediye, öğrencilerin yaz tatilini boş geçirmemesi için çeşitli etkinlikler hazırladı. Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü’nde bilim ve teknoloji atölyeleri düzenlenecek. "Enerji Avcıları" ve "Hayallerine Sınır Yok" gibi projelerle çocukların yazın bilimle buluşması hedefleniyor. Ayrıca geleneksel "Haydi Güle Oynaya Camiye Gel" projesiyle gençler camilerde bir araya gelecek. Program, bilim gösterileriyle sona erdi.