Samsun 19 Mayıs Polis Meslek Yüksekokulu, 23. dönem mezunlarını görkemli bir törenle meslek hayatına uğurladı. Uzun süren eğitim sürecini başarıyla geride bırakan 380 genç, artık Türkiye'nin dört bir yanında güvenliği sağlamak için sahaya iniyor.
Genç polislerin yemin töreni
Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Dönem birincisi Arda Kapı tüm arkadaşları adına konuşma yaptı. Okul Müdürü Tolga Bostancı, genç polislere "Dosta güven, düşmana korku olun" mesajını verdi. Ardından kürsüye çıkan protokol üyeleri, dereceye giren öğrencilere plaketlerini takdim etti.
Sokağa yansıması ne olacak
Mezun olan 380 polis, Türkiye'nin farklı bölgelerinde görevlerine başlayacak. Bu yeni atamalarla birlikte emniyet teşkilatının sahadaki personel gücü tazelenmiş oluyor. Kep atma töreniyle birlikte ailelerin gurur dolu anlarına sahne olan etkinlik, mezunların yeni görev yerlerine dağılmasıyla sona erdi. Şimdi gözler, bu genç polislerin görev yapacakları illerdeki yeni görevlerine çevrildi.