Süper Lig heyecanı yaklaşırken Samsun 19 Mayıs Stadyumu’nda hummalı bir çalışma dönemi başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, sahanın hem altyapısını hem de yüzeyini yeni sezonun zorlu maçlarına hazır hale getirmek için düğmeye bastı.
Altyapı sil baştan yenileniyor
Ekipler ilk olarak sahanın altındaki ısıtma ve soğutma borularını sökerek işe başladı. Sadece zemin değil, sulama sistemini kontrol eden hatlar da tamamen değiştiriliyor. Bu sayede maç sırasında oluşabilecek zemin sorunlarının önüne geçilmesi hedefleniyor.
Hibrit teknoloji sahaya iniyor
Altyapı işleri bittiğinde zemin rulo çimlerle kaplanacak. Hemen ardından yapılacak hibrit çim uygulamasıyla saha, Avrupa standartlarında bir seviyeye ulaşacak. Gençlik ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci de çalışmaları yakından takip ederek süreci bizzat denetliyor. Sezon başladığında oyuncuları ve taraftarları çok daha dayanıklı bir zemin karşılayacak.