Havadis | Samsun | Samsun'da kavşak kazası üç kişiyi hastanelik etti

Samsun'da kavşak kazası üç kişiyi hastanelik etti

Samsun'un İlkadım ilçesinde iki otomobil kavşakta çarpıştı. Kazada yaralanan üç kişi hastanede tedavi altına alındı.

Samsun'un İlkadım ilçesinde iki otomobil kavşakta çarpıştı. Kazada yaralanan üç kişi hastanede tedavi altına alındı.

Samsun'da kavşak kazası üç kişiyi hastanelik etti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Samsun’un İlkadım ilçesinde Recep Tayyip Erdoğan Bulvarı üzerindeki kavşakta dikkatsizlik sonucu bir trafik kazası yaşandı. İki otomobilin çarpışmasıyla araçlarda maddi hasar oluşurken, olay yerindeki sağlık ekipleri yaralılara ilk müdahaleyi yaptı.

Kaza nasıl gerçekleşti

Kazım Ayberk Ç. ve Mustafa G.'nin kullandığı araçlar, kavşak noktasında birbiriyle çarpıştı. Çarpışmanın şiddetiyle sürücü Mustafa G. ile araçlarda yolcu olarak bulunan Sevim G. ve Emine Ç. yaralandı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine bölgeye çok sayıda polis ve sağlık ekibi ulaştı.

Sürücüleri ne bekliyor

Yaralılar ambulanslarla hızla hastanelere sevk edildi. Tedavileri devam ederken, polis ekipleri kazanın neden kaynaklandığını belirlemek için olay yerinde incelemelerine başladı. Bölgedeki trafik akışı ekiplerin çalışmasıyla normale döndü.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız