Havadis | Samsun | Samsunlu gençler teknoloji projeleriyle sahneye çıktı

Samsunlu gençler teknoloji projeleriyle sahneye çıktı

Canik Keşif Kampüsü öğrencileri yıl boyu hazırladıkları 58 teknolojik projeyi sergiledi. Gençler astronomiden havacılığa kadar pek çok alanda üretim yaptı.

Canik Keşif Kampüsü öğrencileri yıl boyu hazırladıkları 58 teknolojik projeyi sergiledi. Gençler astronomiden havacılığa kadar pek çok alanda üretim yaptı.

Samsunlu gençler teknoloji projeleriyle sahneye çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Samsun’un Canik ilçesindeki Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü’nde eğitim gören öğrenciler, yıl boyunca üzerinde çalıştıkları teknolojik fikirleri hayata geçirdi. Deneyap Teknoloji Atölyesi kapsamında düzenlenen şenlikte, gençlerin elinden çıkan onlarca özgün tasarım katılımcılarla buluştu.

GENÇ MUCİTLER SAHNE ALDI

Öğrenciler eğitim dönemini 58 farklı projeyle noktaladı. Astronomi, havacılık ve uzay bilimleri üzerine yoğunlaşan gençler, teorik bilgilerini uygulamalı deney ve gözlemlerle birleştirdi. Şenlik alanında kurulan stantlarda projelerini tanıtan öğrenciler, hem tasarladıkları hem de üretimini tamamladıkları sistemleri ziyaretçilere anlattı.

GELECEĞİN LİDERLERİ YETİŞİYOR

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, kampüsün teknoloji üreten bir nesil hedefiyle çalıştığını vurguladı. Sandıkçı, gençlerin sadece bilgi öğrenmekle kalmayıp bu bilgiyi somut projelere dönüştürmesinin önemine dikkat çekti. Belediye, bu çalışmalarla öğrencilerin teknoloji farkındalığını artırarak onları gelecekteki bilimsel gelişmelere hazırlamayı amaçlıyor. Peki bu gençler ileride hangi büyük projelerle karşımıza çıkacak?

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız