Vezirköprü Adliyesi’nde bir dönem sona eriyor. Hakimler ve Savcılar Kurulu’nun 2026 ana kararnamesi, ilçede görevli birçok yargı mensubunun yeni durağını belirledi. Adliye çalışanları ve ilçe protokolü, veda buluşmasında bir araya gelerek görev süresi dolan isimleri uğurladı.
Veda töreninde duygusal anlar yaşandı
Cumhuriyet Başsavcısı Sadullah Gümüş, ilçede adalet hizmetlerini yürütürken meslektaşlarıyla kurdukları uyumlu çalışma ortamına dikkat çekti. Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Burak Özdemir ise Vezirköprü’de edindiği dostlukları unutmayacağını vurguladı. Kaymakam Özgür Kaya ve Belediye Başkanı Murat Gül de yargı mensuplarının ilçeye sunduğu katkılardan dolayı teşekkürlerini iletti.
Yeni görev yerleri belli oldu
Kararnameyle birlikte Burak Özdemir Tokat Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığı’na atandı. Ayrıca hakimler Çiğdem Çelik Gaziosmanpaşa’ya, Tuğçe Toprak İstanbul Anadolu’ya, Maide Bengisu Kulaksızoğlu Şile’ye ve Betül Yıldız Aydın Gemlik’e gönderildi. Cumhuriyet Savcısı Emre Kankırı ise Gürgentepe’de görev yapacak. Veda programı, plaket takdimiyle sona erdi.